100 بوس همسر...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

طریقه استفاده بهینه از بوسه

مردی به همسرش این گونه نوشت:

عزیزم این ماه حقوقم را نمی توانم برایت بفرستم به جایش 100 بوسه برایت فرستادم.

عشق تو

همسرش بعد از چند روز اینجوری جواب داد:

عزیزم از اینکه 100 بوس  برام فرستادی نهایت تشکر را می کنم.ریز هزینه ها:

1.با شیر فروش با 2 بوس به توافق رسیدیم.

2.معلم مدرسه بچه ها با 7 بوس به توافق رسیدیم.

3..صاحب خانه هر روز می اید و 2-3 بوس از من می گیرد.

4.با سوپر مارکتی فقط با بوس به توافق نرسیدیم بنابرین من ایتم های دیگری به او دادم.

5.سایر موارد 40 بوس.

نگران من نباش...هنوز 35 بوس دیگر برایم باقی مانده که امیدوارم بتونم تا اخر این ماه با اون سر کنم.

 !

اس ام اس بوسه جدید بهمن ماه

 



نظرات شما عزیزان:

وحید زمانی
ساعت20:07---10 اسفند 1389
خیلی باحال بود....نه فقط این مطلبت بلکه همه مطالبت زیبا بودن

moein009
ساعت17:17---10 اسفند 1389
سلام مهنا جون ممنون که سر زدی ببخشید شرمنده این چند روز که نتونستم سر بزنم یه مشکل داشتم که البته هنوزم حل نشده اما چه میشه کرد یعنی من از اون ادمایی که زود فراموش میکنن نیستم
اپ میکنم برو ببین
بازم ممنون که سر زدی بازم منتظرتم
چرا اپ نمیکنی
منتظرم اپ کنی
بای


moein009
ساعت9:49---9 اسفند 1389
سلام خوبی مهنا جون شرمنده چند روز سر نزدم حالم خیلی بده از خودم بیزارم نمیدونم چرا ولی یه حسه بدی دارم خیلی بد
الان خیلی به روحیه نیاز دارم کمکم کن
منتظرتم به صورت خصوصی نظر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 / 12 / 1389برچسب:,ساعت 1:7 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com